Privacy protocol Lariks Leusden
Hoe gaan we om met uw gegevens en waarom hebben we uw gegevens nodig? Voor het aanvragen en bieden van zorg en ondersteuning zijn gegevens van u nodig. Lariks gaat zorgvuldig met uw privacy om.
Hoe gaan we om met uw gegevens en waarom hebben we uw gegevens nodig? Voor het aanvragen en bieden van zorg en ondersteuning zijn gegevens van u nodig. Lariks gaat zorgvuldig met uw privacy om.
Waarom hebben we gegevens van u nodig?
Om welke gegevens gaat het?
Hoe wordt er omgegaan met uw gegevens?
Heeft u vragen over de wijze waarop met uw gegevens is omgegaan?
Medewerkers van Lariks doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Doen we het goed? Dan horen we dat graag. Is er iets waarover u ontevreden bent? Dan proberen we dat het liefst meteen op te lossen. Als we weten wat er misging, dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Niet alleen voor u maar ook voor anderen. Ga eerst in gesprek met degene over wie u een klacht heeft. Misschien is er sprake van een misverstand en bent u geholpen met een duidelijke uitleg.
Een klacht heeft altijd betrekking op hoe u behandeld bent. Het kan gaan over de manier waarop u behandeld bent, of dat respectvol is. Het kan ook gaan over bereikbaarheid van de medewerker van Lariks, of de manier waarop u begeleid wordt.
Een bezwaar is altijd gericht tegen een besluit. U kunt een bepaalde beschikking wel of niet gekregen hebben en het daar niet mee eens zijn. Is dat het geval, dan kunt u hiertegen binnen 6 weken bezwaar maken. Het bezwaar dient u in bij de gemeente Leusden. Kunt u zich niet vinden in het besluit op uw bezwaar, dan kunt u een beroepschrift indienen. Lees hier meer over het indienen van een beroepschrift.
Disclaimer: Natuurlijk proberen we de informatie op deze website zo volledig en actueel mogelijk te houden. Openingstijden, locaties, regelgeving etc veranderen echter regelmatig. Aan de inhoud van www.lariks-leusden.nl kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.